Skip to content

نوشته های سایر دوستان

January 18, 2013

رضا آزاد

سلام دوست عزیز
من هم در دام این شیاد افتادم این دلاوری یک دزد کثیف زبون باز به تمام معناست انشاالله با اقداماتی که من کردم به زودی دلاوری به سزای اعمالش می رسد.
درود بر تو

سمانه : 

سلام به شما،
دلاوری در تلویزیون سیاسی کانال یک با عنوان ویزای توریستی و با چرب زبانی مردم را فریب می دهد و وظیفه ما روشنگری مردم است.

ىک {آ÷،/آ : 

این بابا دو سال پیش 11 نفرو میخواد بفرسته آمریکا با ویزای کار این بابا یک شریک کلاهبردار دیگه داره بنام سعید دانش که مدعی یک شرکت بزرگ با درآمد 15 میلیون دلاری اما این ها باهم به تنها چیزی که فکر نمیکنن اینه که ما پولمون رو از راه کلاه برداری بدست نیاوردیم گفته های بالا رو نصدیق میکنم دوساله که این رقتار رو تحمل میکنم لطفا دقت کنید هیچ کمپانی دردوسال گذشته به هیچ ایزانی ویزا نداده اگه به این آقا زنگ بزنید میگه یکی امده که به من هم بدهکاره و میخوام بگیرمش بندازمش زندون اما باورکنید همچین آدمی اصلا وجود نداره برای یک میزای کار از شما 30 تا 50 هزار دلار هم شنیدم که از این بیچاره ها گرفته جدیدن هم شنیدم یکیشون قاطی کرده و دیونه شده در ضمن این بابا دانش که گفتم بزودی داره میاد ایران مواظب باشین گیر نیفتین خودش رو خیلی موچه میدونه و عین آب خوردن سرتون کلاه میزاره اسم شرکتش هم هست 3SNETWORK خانم یا آقای محترم راههای خیلی راخت و ارزون تری برای رفتن به آمریکا هست از این راه نرید .ممنون

یک راهنما : 

سلام دوستان
شما میتوانید به سایت RIP OFF REPORT مراجعه کنید اطلاعات جالبی از این بابا پیدا کنید که به بعضی هاشون جواب هم داده البته به مسخره خلاصه اگه پول و اعصاب زیادی دارید بدید کارتون رو این بابا انجام بده چون بعدش نه دیگه اعصاب دارید نه آبرو توفامیل همه مسخره خواهند کرد شمارو

تورو به خدا گول نخورید اینها که توی این نلویزیونها تبلیغ میکنن همه شون کلاهبردارن
من خیلی ها رو میشناسم که خودشون اقدام کردن والان توی آمریکا هستن
دوستان باورکنید بدون زبان انگلیسی انهم فقط تافل به سفارت هم نمیرسید چه برسه به آمریکا
این بابا از یه دانشگاه با پول به یک کارمند دانشگاه I20 میگیره دانشگاهه هم توی تورلاک هست اسم دانشگاهش هم هست استانیسلاس بعد میری سفارت اونجا میگن مدرگ زبانت کو بعد ردت میکنن دست از پا دراز تر میای ایران بعد هرچی زنگ میزنی میگه مشکل از شما بوده بعدش دپرس میشی و به اتیش آمریکا میسوزی پس قبل از سوختن این حماقتو نکن

From → Uncategorized

One Comment
  1. lila permalink

    سلام بچه ها از من 3000 تا گرفته گفته برات ویزا توریستی میگیرم بیا اینجا بعدش دانشجویی انجام میدم خلاصه گفت باید بری المان هرچی گفتم بابا خانم سارا من نمی خوام برم المان چرا بچه و دوستام میرن دوبی و انکارا همشون هم ویزا گرفتن گفت باید بری المان خلاصه ما رفتیم المان حدود 2000 دلار غیر بلیط و هتل اونجا خرجمون شد و ویزا هم اول کار رد شدیم یارو یه برگه سفید رنگ داد که توش نوشته بودن که متاسفیم از ویزا خبری نیست چند ماه است که هرچی زنگ میزنم خبری از 50 درصد قرار داد که باید به من برمی گردوندند نیست نکته جالب این بود که قبل از المان به من گفتن که اگر ازت پرسیدن که کی برای ویزات اقدام کرده بگو خودت وقتی دیدم جلو سفارت با زبان انگلیسی بزرگ روی دیوار سفارت نوشته بود که هرکسی که به شما اعلام کرده که می تواند برای شما ویزا را تضمینی بگیره طبق قانون فدرال کلاهبرداره و به اف بی ای ایمل بزنید من هم اونجا طبق چیزی که گفته بودن گفتم خودم اپلای کردم خلاصه الان چند ماه است که گرفتار اخذ پولم هستم و اون 1500 دلار دیگر را پس نمیدن پسر خاله دوستم توی اف بی ای فدرال کار میکنه بهش زنگ زدم گفت اگر کتبا به اف بی ای شکایت کنید ما پیگری می کنیم اما دلاوری گفت که خانم سارا را اخراج کرده و از ما وقت می خواد تا باقی پولم را پس بده بهش گفتم که پسر دایی من اونجا وکیل است نخواستم متوجه اقدام من برای ویزا بشه اما اگر پولم پس ندن حتما می فرستمش اف بی ای دنبال کارام و تا حقش کف دستش نذارن بی خیال نمیشم حالا اعلام کردن که چند وقت بهشون وقت بدم تا پولم را بدن وگرنه اقدام قانونی کنیم همچنین از تمام کسانی که فکر میکنن کلاهبرداری ازشون شده که برن دادگستری شکایت کنن و کلاسه و شماره پرونده هم بذارن روی این سایت تا بچه های دیگه هم بیان شکایت کنن اگر دیدم شما شکایت کردین من هم به حمایت از شما توسط پسر داییم توی امریکا پیگری می کنم نگران نباشید خدا دانشجویان را تنها نمی گذارد چون ما در دنیا فقط خدا را داریم و همدیگر را با کمال تشکر از اظهارات بالا ارادتنمد لیلا

Leave a Reply

